Selamat Datang.Lawati dan LIKE juga fanpage pakaian muslimah untuk mengetahui update yang lebih terkini.




BORANG ORDER :

Nama:
Email:
Alamat Utk Pengeposan:
No Telefon:
Item yg ingin dibeli: (Kod n Saiz)

PESANAN: "Sila semak email anda dalam tempoh 24 JAM..tqvm"

Sunday

Cara Pembelian

Selamat Datang & Terima Kasih memilih PakaianMuslimah_3NUR

Selamat datang ke BLOGSHOP pakaianmuslimah_3NUR, kami mengalu-alukan kedatangan anda dan bersedia memberi perkhidmatan terbaik.


Beli melalui Borang Order di blog:


Isi setiap butiran yang dikehendaki, tunggu reply dari pakaian muslimah 3NUR sama ada stok yang dikehendaki masih ada atau tidak dan kami akan nyatakan jumlah bayaran yang perlu dibank in. Selepas itu, baru bank in ke akaun kami.(maklumat akaun seperti tertera di bawah)


atau


Beli melalui SMS:


Pelanggan bolehlah membuat order melalui khidmat SMS sahaja. Setelah membuat pembayaran melalui mesin tunai ATM atau Online Banking - maybank2u, anda hendaklah SMS/email kepada kami maklumat pembayaran transaksi bank (reference no.) berserta Nama Produk, Kod Produk, kuantiti, Nama Penuh anda, alamat penghantaran dan alamat email anda.


Cara Pembayaran:


Sila masukkan amaun bayaran ke akaun berikut:


Nama Bank: Maybank
No. Akaun Bank: 101302044585
Nama: Nordiana Othman

ATAU


Nama Bank: CIMB
No. Akaun Bank: 01100091735524
Nama: Nordiana Othman



Anda boleh melakukan pembayaran menggunakan mesin deposit tunai ATM atau perkhidmatan Online Banking Maybank2u/CiMBclicks dengan cara pemindahan wang dari akaun anda ke akaun di atas. Setelah membuat pembayaran, sila SMS/Email kepada kami maklumat pembayaran transaksi bank (reference no.) berserta Nama Produk, Kod Produk, kuantiti, Nama Penuh anda, alamat penghantaran dan alamat email anda.


Selamat Membeli belah


Terima Kasih..

0 comments:

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com